להגיע ללקוחות שמחפשים אותך
קידום ממומן בגוגל
מטרת הקידום בגוגל ברורה – לעודד גולשים להגיע לאתר או לדף הנחיתה שלכם, להגדיל את החשיפה למותג וכמובן להגדיל את המכירות של העסק שלכם. עם ניסיון וידע של שנים, אנחנו יודעים לשאול את השאלות הנכונות שיעזרו לנו לייצר קמפיינים אפקטיביים שמביאים תוצאות באמת.
למה דווקא קידום ממומן בגוגל?
- אין התחייבות - בכל רגע תוכלו להפסיק את הקמפיין שלכם
- טרגוט אידיאלי - המודעות שלכם ייחשפו רק בפני קהל רלוונטי שמחפש אתכם
- תוצאות מהירות - תרגישו עלייה בפניות כבר מהרגע הראשון
- ניתוח ביצועים מדויק - ניתוח מעמיק של הקמפיין וניצול מירבי של התקציב
- תשלום פר קליק - תשלום לפי לחיצות על המודעה ולא לפי חשיפה
שורה תחתונה, קידום בגוגל מאפשר לנו להגיע ללקוחות חדשים בזמן הנכון ובמקום הנכון.
מה אפשרויות הפרסום בגוגל?
קמפיינים ברשת החיפוש (PPC)
היום, כמעט כל פעולה באינטרנט מתחילה במנוע החיפוש של גוגל.
מודעות בגוגל, הן הדרך הטובה ביותר לתת מענה מהיר לגולשים שמחפשים בדיוק את המוצר או השירות שלכם. השיטה ברשת החיפוש, היא תשלום פר קליק (PPC), זאת אומרת שמשלמים רק כשגולשים מקליקים על המודעה שלכם ועוברים לאתר או לדף הנחיתה שלכם, ולא על עצם החשיפה בגוגל.
מה שמדהים הוא שניתן להגדיר את המטרות הקמפיין שלנו – להגדיל את התנועה באתר, למקסם את המכירות בחנות אונליין או לאסוף לידים איכותיים.
איך אנחנו עושים את זה בצ'יליביז?
מגדירים יעדים לקמפיין
מה מטרת הקמפיין? מה אנחנו רוצים להשיג? חשיפה ומיתוג? תנועה לאתר? מכירת מוצרים? איסוף לידים? התשובות שלכם הם אלו שיקבעו את אופי הקמפיין, כדי שנוכל לדעת במדויק איך כל גורם משפיע על התוצאה, לשפר אותו ולקבל החזר על ההשקעה שלו.
בוחרים ביטויים רלוונטיים
שלב בלתי נפרד מהקמפיין, שעוזר לנו להעריך כמה חיפושים ישנם לכל ביטוי וכמה נשלם עבור כל לחיצה על המודעות שלנו. המחיר מתשנה בהתאם להיצע מול הביקוש, בתחומים שאין להם תחרות גדולה, נוכל לשלם שקלים עבור הביטוי ובתחומים תחרותיים יותר, נשלם הרבה יותר.
מתכננים תקציב נכון
שליטה נכונה בתקציב, היא אחת הסוגיות החשובות ביותר בקמפיינים בגוגל. ניהול נכון מתחיל בקביעת מסגרת יומית ומתעדכן תוך כדי ניסוי וטעייה. התקציב הוא דינמי ויכול להשתנות מדי יום.
כותבים מסרים ממוקדים ומניעים לפעולה
ניסוח המודעות משפיע מאוד על תשומת הלב של הגולשים, בעזרת מסרים ממוקדים ומניעים לפעולה נמשוך את הגולשים אל האתר שלכם. ומאחר וגוגל מקדם קמפיינים מוצלחים ודלי תקציב, זהו אחד השלבים החשובים לבניית קמפיין איכותי ורווחי.
מסיקים מסקנות לשיפור
לאחר שנבחן את הנתונים, נגיע לתובנות שישפרו את המודעות שלנו. נבחן האם כדאי לשנות את התקציב, לשנות את המודעה, את מילות המפתח וכו'. נוכל גם לשנות זמני המודעה, שתופיע בימים או בשעות ספצפיות. ברגע שאנחנו מקפידים לבחון את התוצאות והסיק מסקנות נכונות, ננצל את תקציב הפרסום באופן אידיאלי. לאחר כמה חודשים, יהיה לנו קל יותר לדעת אם הפרסום עובד או לא.
קמפיינים ברשת המדיה (GDN)
פרסום במדיה של גוגל, מאפשרת לנו לפרסם באנרים שונים באתרים ואפליקציות ברחבי הרשת. כך בדיוק אנחנו מצליחים לתפוס את קהל היעד במקומות שמעניינים אותו. לצורך העניין, אם אתם מוכרים טיולים בעולם, ויש כתבה מעולה על אטרקציות בברצלונה, בדיוק שם נמצא את הקהל הפוטנציאלי ונציע לו את השירות שלכם. בנוסף, ברשת המדיה נוכל לפרסם במקומות כמו ג'ימייל יוטיוב ואפליקציות נוספות.
קמפיינים ב-YouTube
מכירים את המודעות שרצות ביוטיוב לפני הסרטון? אתם יכולים להופיע שם.
קמפיינים ביוטיוב מאפשרים לנו להגיע לקהל שלנו דרך סרטונים שמציגים את המוצר או השירות שלכם בצורה הכי טובה שיש. גם פה הטירגוט הוא מאוד ממוקד וגמיש, אנחנו יכולים לטרגט לפי ערוצים וסרטונים ספציפיים, מילות מפתח, סינון דמוגרפי, מיקום גאוגרפי, תחומי עניין ועוד כדי להגיע לקהל היעד שלכם בדיוק בזמן.
מודעות רימרקטינג
אתם בטח כבר יודעים שאתם לא סתם נתקלים במודעות ברשת, המודעות מופיעות בעקבות אתר שביקרתם בו או בהתאם למה שחיפשתם ברשת. מטרת מודעות רימרקטינג, היא לעודד גולשים שביקרו באתרים ולא רכשו, לבצע רכישה. היתרון הגדול בשיטה הזו, היא שהגולש כבר התעניין במוצר או בשירות שלכם, מה שהופך אותו לליד חם. בצ'יליביז אנחנו מתמחים ביצירת מודעות רימרקטינג, שיהפכו את הלקוחות הנוטשים שלכם ללקוחות פעילים.